keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Here's the next disaster


Noniin vihdoinkin isipappa on ottanut suunnakseen kodin ja tuonut rakkaimman perheenjäsenemme mukanansa: läppärin (---> ainoan talossa toimivan tietokoneen). Otin nyt asiakseni skannata turhia luonnoksia tms nopeita töitä.




Huomatkaa kuinka olen keskittynyt koulussa ja huomatkaa miten mun skanneri vittuilee oikeen olantakaa :) ps. Lisko B on Glaedr :>




Jotain 5 - 15 min furry/anthro what ever harjotuksia kun inspiraation puute iski ihan ykskaks kesken ison työn. En sitten ajatellut pilata sitä väkisin värittämisellä ja koitin noilla saada inspistä takaisin, toisin tosin kävi koska turhauduin ja huolella. Tuo värillinen on aika karmiva.

Tosta koulusta vielä. Voin kuvitella että jokainen muistaa ala-asteelta kuinka pojat pelottelivat tyttöjä ötököillä. Meillä on ihan samanlaista, kun päästään metsään :D 
Voitte varmaan kuvitella sen kirkumisen ja rääkymisen kun nimeltämainitsemattomat likat pinkovat karkuun olematonta hämähäkkiä, joka on pojilla nyrkissä. Varsin esimerkillistä metsäalalle aikovan toimintaa. :D
Ollaan nyt oltu eilen ja tänään metäs ja löysin Iitalla kamalan tupon jotai kuivia kasveja mun huosuista. 

 OOH HUOMENNA MULLA ALKAA VIIKONLOPPU. 
Lähen pelaa bailaa pukinmäkeen ♥
nate

3 kommenttia:

  1. Hienoja kaikki. Miks oot niin hyvä? D:

    VastaaPoista
  2. no niinpä yhdyn oiliin ! ja noi näyttää siltä, et soisit keskittynyt noihin :3

    VastaaPoista
  3. ....................... no enkai mä voi sanoo muutakun kiitos :D:D
    enkä ole hyvä olen paha :|

    VastaaPoista