maanantai 1. heinäkuuta 2013

03:57 02:07:2013

hyvää huomenta ihmiset
tuli sellanen tunne näin neljältä aamuyöstä että vois valittaa blogiin mun kurjasta elämästä. yhyy





Ajattelin suorittaa kaksoistutkinnon nyt kun alotan taas koulun. Ihan vaan koska ala jonne pääsin (lue joudun) ei ole niin järin mielekästä ja ettei nyt menisi taas kolmeavuotta iha hukkaan eikä mulla oikeen oo mitää muutakaan harrasteita tai intressejä koulun ulkopuolella. voisin ehkä jopa selvitä ehjin nahoin. ehkä. tää mun viime vuosien opiskeluinto lerpahtaa samointein ku oikeesti alan ymmärtämään että mun pitäis herätä aamulla aikasin ja liikkua julkisilla kulkuvälineillä vantaan toiselle puolelle. joka päivä. err



en muista kerkesinkö jo itkeä julkisesti rakkaan wacom piirtopöytäni pois menoa r.i.p  elät sydämessäni rakas yhy piirtelen hiirellä.
en kyllä jaksa nykyään muutakun pelata, oon armottomassa koukussa skyrimiin.
siel meitsi, elelee oikein somasti ja onnellisena, pienen khajiit dovahkiinin elämää
en nää päivävaloa enkä saa raitista ilmaa, mut en valita. Kurjaa vaan että olis tässä n 6 viikkoa aikaa tuhlattavana jonkun boksin ääressä.
... en oo ihan varma että onko nää fontit jostain syystä erikokosia vai näänkö omiani koska univaje ?


hyvin raaka luonnos :D

 asiasta näkkileipään pääsin alottamaan tutkimukset tuolla helsingin poliklinikalla ! mulla oli viimeviikon torstaina eka aika ja voi hyvää päivää olin suoraan sanottuna kauhuissani :D menin vaan paikan päälle änkyttämään jotain jostain ajoista 40 min etuajassa enkä edes omaa nimeäni osannu kertoa. onneks paikka oli pieni eikä siel ollu ketään ekaan puoleentuntiin. kun sinne sitten ilmesty joku häiskä venttailemaan omaa aikaansa olin saada paniikkikohtauksen enkä ihan oikeesti ymmärrä että miksi. ressasin ihan törkeesti

toi eka aika nyt oli vaan sellanen err haastattelu ? puoltoista tuntia jauhoin mun elämästä ennen ja nyt. oli jokseenkin vapauttavaa. taisiis, hyvin vapauttavaa. seuraava aika on sairaanhoitajalle elokuussa ja toi lappu kertoo hyvin vähän sen ajan olinpaikasta. toivottavasti pistävät jonkun virallisemman lapun etten mee urpona haahuilemaan paikanpäälle

apulaisylilääkäri osasi muuten mulle nyt kertoa että mulla on keskivaikea ahdistus joka ei sinänsä mulle minään yllätyksenä tullut. Mulla muutenkin oltiin jo aikasemmin diagnosoitu yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, josta sain kuulla vasta ehkä viikko takaperin. Sama lääkäri epäili myös kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka ei sekään minään yllätyksenä tulisi. täytyy salee kysellä keskiviikkona myrtsistä näitä vähän paremmin. kamala kun aurinko häikäsee eikä kello ole kun kymmentä vailla viis
toivonvaan ettei nää mielenvikaisuudet vaikuta tutkimusten kulkuun järin negatiivisesti ainakaan.

en ymmärrä tätä valtsun ilmettä :D
voi hyvä luoja miten voi olla näin vaikeeta saada noi kuvat toimimaan niinku haluaisin ? :D enkö mä vaan osaa vai onko tää oikeesti näin vaikea käyttöinen jegus
voisin harkita nukkumaan menoa, enkä varmasti lupaile kenellekkään papukaija merkkejä tällä kertaa.

tarviin kaverin joka tulee meille kahville ainakun pyydän. en osaa juoda kahvia yksin ja se on surullista koska kahvi on hyvää (paitsi mutsin keittämä kahvi). eikä mulla muutenkaa oo rahaa liikkua minnekkään ni mökkihöperöidyn ton hämärän kissan kanssa. voin vaan kuvitella mikä määrä typoja tästä postauksesta löytyy mut *kuiskaa* ei kiinnosta
05:05 02:07:2013


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti