lauantai 6. heinäkuuta 2013

skyrim 06:39 07:07:2013

aijon naida Onmundin ettekä te voi mua estää omFG


+ ihmissudeks ryhtyminen oli ehkä paras päätös mun koko elämässä 


päätin etten nuku tänä yönä. 
 tai päätin siis tossa tunti sitten että on ihan liian aikasta enää mennä nukkumaan ja hain alakerrasta batteryn
koitan epätoivosesti täs samalla pelata mut harhauduin hukkaamaan mun aikaa kirjottamalla tänne.
täst on nyt selvästi tullu joku perinne kirjottaa ei mistään ja vähän kaikesta näin aamuyön puolella. nyt  tosin mennään jo melkei aika reippaasti aamussa

oon vast ruvennu sisäistämään sitä etten enään seurustele. ei sureta eikä masenna mikä sinänsä on hassua, johtuneekohan siitä että niinsanotusta erosta on jo ... 8-9 kuukautta ? :D ja että elämä ei juurikaan oo muuttunut tän takia. mun osalta toisaalta menny vaan parempaan suuntaan mutta jos alkaa oikeesti tilannetta miettimään ni hurjan kurjahan se loppujen lopuksi on. tulevaisuus meidän osalta näyttää jotenki hyvin HYVIN hämärältä ?? eikä sitä oikee osaa ennustaa

anyho viikko putkeen skyrimiä, 2 kertaa kävin kaupassa ja eilen illalla ensimmäiset ihmiset otti muhun yhteyttä. 3 samaan aikaan facebookissa ja neljäs soitti myöhemmin joka on suHT EPÄILYTTÄVÄÄ ? melkein kahteen viikkoon ei ketään oo kiinnostanu puhua mulle ja sit ihan ekstemporee kaikki ottaa asiakseen häiriköidä mua samaan aikaan

käytiin valtsun kanssa kaupassa eikä se suostunu kävellä nätisti mukana ni tungin sen sit laukkuun että päästäis joskus kotiinki. mun suklaat suli ton perseen alle ja niska kipeyty koska valtsu painaa JO HUIMAT 4KG


ahaha, toi johdon näkönen nahkaremmi kuvassa on ihan itse tehty omg olen tyytyväinen. kun eise fleksi tuntunu riittävän mihinkää ja sen sai niin helposti temmottua pahaa aavistamattoman meikäläisen käsistä. ei oo  yks tai kaks kertaa ku oon juossu ton kissan perässä millon missäkin metikössä tai ojan pohjalla ku se on lähteny viipottamaan fleksi nätisti perässä laahaten. näissä tilanteissa on ollut enemmän tai vähemmän sydärin vaaraa

...... nyt kyllä jatkan pelaamista, vaikka olin kirjottaa tähän pitkän tekstin asioista mut muutin mun mielen *ollies outie*
07:06 07:07:2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti