keskiviikko 2. lokakuuta 2013

22:9 02:10:2013

Joojuu mustakin tulee kokki.
tai jotain
koitan tässä suorittaa kaksoistutkintoakin samalla mutta joo saa nähdä että miten se lähtee luonnistumaan
kun tossa nyt oli ainakin yks hoitaja hyssyttelemässä tätä mun tahtia ja kertomassa ettei ehkä ole paras idea mun jaksamisen kannalta kun on se meikun poli hässäkkäkin tässä käynnissä.

 




Joo en ihan hirveesti oo saanu mitää väsättyä kun toi koulu on ollu niin rasittavaa, tai siis henkisellä tasolla. Silleen väsyttävää. Imee kaiken energian sosiaaliset tilanteet, ihmiset ja julkiset paikat. Vaikka meidän luokalla on mukavia ihmisiä joiden kanssa on hauska tosiaan käydä koulua jne mutta mussa on varmaan jotain pahasti vialla en tiedä enkä välitä. Kukaan muu ei tunnu tosin ymmärtävän tätä mun väsymystä errr




en tiiä mulla onjokseenki itsevarma olo ja mun tekis mieli tehdä jotain typerää.
ihmiset sekottaa mun päätä ja oon aivan kujalla kaikesta.
en ymmärrä mitään, teen kaiken ihan tuulesta temmaten ja toivon etten ryssi juttuja pahemmin hehehe

pelaan skyrimiä vaikka oikeesti tekisi mieli ottaa uusiksi noi assassins creedit mitä omistan hehe





oon huonolla tuulella ei mulla muuta

22:53 02:10:2013

1 kommentti: