torstai 12. joulukuuta 2013

02:45 13:12:2013

mulla on aamulla keittiössä tunnit
hah ahah ha

joku ihan älyttömän nopee paint+hiiri suunnitelma 

joudun oottamaan vielä yli kuukauden seuraavaa meikku aikaa, enkä ees tiiä mitä oon sinne menossa tekemään. puhetta oli jostain psykologisista tutkimuksista tai jotain.
en oo oikeen jaksanu kiinnostua mistään




hassua tuntea taas ittensä niin orvoks. en sopeudu tai tunne kuuluvani mihinkään. ikävää.
mut okei ehkä se menee ohitte. väsyttää kummasti ja kaikki tuntuu niin, unappealing ..? mikälie suomeksi

terapisoin itseäni :D

oon hirveen surullinen kokoajan enkä tiiä miksi, mulla ei tunnu olevan energiaa mihinkään
tänään tosin olin iloinen pitkän hetken koska sain yhteyden ystävään


tarviin piirtopöydän ja itse kunnioitusta, ilmeisesti
tönkkö teksti on tönkkö mua väsyttää eikä mulla olekkaan asiaa vaikka toisin luulin haha ha nyt menen nukkumaan 

03:14 13:12:2013


4 kommenttia:

  1. ei tässä tekstissä ollut mitään tönkköä ninna rakas, okei ehkä toi "tönkkö teksti on tönkkö" vähän oli :D mutta kukaan ei välitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tönkköilyä tönkössä tönkkö tekstissä. tönk

      Poista
  2. miks tossa mun kommentissa on aika-pvmääränä 12 joulukuuta klo 17.20, koska kirjotin ton kyllä joskus viime yönnä kun oli jo 13 joulukuuta ja kello oli lähemmäs kolmea kai tai ainakin kaksi D : vai puijjaako mun kone

    VastaaPoista
  3. ja nyt tos lukee 13 joulukuuta 14.07 ::: D vaikka on 14. joulukuuta kello 0:08 mikäköhän tän kommentin ajaks tulee XDDDD

    VastaaPoista